Jak przygotować firmową wizytówkę?

jarmoluk / Pixabay

Wizytówka to łatwe i szybkie przekazanie danych do kontaktu. Jest to element każdej osoby, która oferuje usługi lub produkty. Na takiej wizytówce przeważnie znajduje się nazwa firmy oraz jej adres. Znaleźć miejsce może również niewielkiej wielkości logo, jeśli jest bardzo rozpoznawalne wśród klientów. Dobrym atutem są dane konkretnej osoby w firmie, z którą można się skontaktować. Ważną rolę odgrywa również adres strony internetowej. Klient może skorzystać i zapoznać się szczegółowo z ofertą firmy. Adresy sieci Web podawane mogą być wraz z http:// lub bez poprzedzającego URL. Przy podawaniu numerów na wizytówce należy zachować określoną kolejność. Najpierw podajemy numer stacjonarny, potem numer faksu, na końcu numer telefonu komórkowego.

Nie powinno zapominać się o podaniu numeru kierunkowego województwa (regionu) oraz kraju. Natomiast korzystanie z myślników, nawiasów, itp. jest kwestią estetyczną. Kolejnym ważnym sposobem kontaktu z firmą jest adres e-mail. Szczególnie ważne jest dla działalności, które działają tylko i wyłącznie w Internecie. Niektórzy przedsiębiorcy przy podawaniu danych, zamieszczają również zajmowane stanowisko. Sprawdza się to w dużych firmach, gdzie pracowników jest bardzo wielu. Przydatny może się również okazać krótki opis działalności, gdy nazwa firmy nie jest jednoznaczna.