Słów kilka o silnikach Deutz

Od czasów kiedy ludzie zaczęli uprawiać pola chcieli usprawniać rolnictwo na wszystkie możliwe sposoby. Angażując do pracy konie, wymyślne narzędzia czy specjalne nawozy. Wszystko po to, aby spotęgować ilość plonów. Od połowy dziewiętnastego wieku, kiedy to motoryzacja zaczęła się prężnie rozwijać, powstały pierwsze silniki Deutz.

Technologia z długą historią

Technologia tego koncernu jest rozwijana już od blisko 155 lat. W tym czasie, dzięki temu że części do silników są produkowane sprawniej i ich trwałość jest wyższa, Deutz mógł stworzyć wiele różnych modeli. I tak mamy silniki benzynowe i wysokoprężne. Do większych maszyn używa się jednostek sześciocylindrowych, natomiast mniejsze ciągniki czy pompy mogą być zasilone nawet motorem trzycylindrowym. Motoryzacja w rolnictwie używana jest na każdym kroku: od ciągników rolniczych, kombajny, po motopompy wodne służące do nawadniania pól. Więcej na ten temat na http://nowymotor.pl/naprawa-silnikow-deutz/.Rolnicy zatem muszą dbać o wszystkie silniki w gospodarstwie regularnie kupując części silnikowe w celu serwisowania. Jest to ważne, ponieważ w pracy na polu najważniejsza jest niezawodność. Niedawno marka Zetor podpisała kontrakt z koncernem Deutz w celu zaopatrywania tych maszyn właśnie w jednostki czterocylindrowe i sześciocylindrowe. Części silnikowe produkowane są w całej Europie, a od niedawna w celu obniżenia kosztów, nawet w Chinach.

Jak kalkulują się zarobki?

Producenci czeskich Zetorów kalkulują czy potencjalnych nabywców będzie stać na zakup części do silników, które jak każda maszyna mogą się co jakiś czas zużywać. Postęp czeskiego producenta był ważny dlatego, że w nowo projektowanych silnikach spełniana powinna być norma emisji spalin Stage 4B, która to Deutz stosuje, stąd inwestycja Zetora.